[[hr:brix:partners:osnovno|Partneri]] **|** [[hr:brix:invoices#elektronsko_potpisivanje_racuna_eracun|Elektronsko potpisivanje računa (eRačun)]] ====== Elektronsko potpisivanje i slanje računa ====== Ukoliko je omogućeno elektronsko potpisivanje i slanje računa, sljedeće je dostupno: * U listi računa je vidljiv stupac "E" a računima koji su e-potpisani prikazuje se zelena kvačica * U dijalogu za ispis računa se dodatno prikazuje ikona {{:hr:brix:send.png?direct&20|}} kojim se račun e-potpisuje i šalje kupcu. Račun će se poslati kao email poruka kupcu i prijavljenom korisniku koji račun šalje na e-potpisivanje. * U obrascima i ispisima računa se dodatno prikazuje podataka o //Id//-u e-potpisanog računa Za elektronsko potpisivanje i dostavu računa, Brix koristi servis [[https://www.moj-eracun.hr|Moj eRačun]]. Ukoliko želite omogućiti eRačun u okviru Brix-a trebate podršci MICRO PROCESS-a emailom (podrska@micro-process.hr) dostaviti //korisničko ime ili ID// i //lozinku// koju ste primili od servisa [[https://www.moj-eracun.hr|Moj eRačun]]. Zahtjev za korištenje te usluge pokrećete popunjavanjem ovog [[https://www.moj-eracun.hr/cms/prodajna-podrska/|obrasca]]. Nakon popunjavanja slijedite upute i na koncu ćete primiti //korisničko ime ili ID// i //zaporku//. Svakako proučite [[https://www.moj-eracun.hr/cms/podrska-novi-korisnici/|Vodič za korisnike]] i pročitajte [[https://www.moj-eracun.hr/cms/ucestala-pitanja/|Učestala pitanja]]. Ukoliko Vaš kupac nije primio račun, provjerite status računa na [[https://www.moj-eracun.hr/hr/home/login|portalu Moje eRačun]]((Korisničko ime i lozinka koju ste primili od servisa Moj eRačun)) i u slučaju neke greške, prijaviti [[https://www.moj-eracun.hr/cms/tehnicka-podrska/|ovdje]]. Ukoliko kod slanje računa na elektronsko potpisivanje primite grešku, grešku trebate prvo prijaviti [[https://www.moj-eracun.hr/cms/tehnicka-podrska/|ovdje]] uz napomenu da korisite programsko rješenje MICRO PROCESS. Primljeni odgovor sa podacima o broju računa prosljedite na podrska@micro-process.hr. {{page>hr:brix:partneri_pravne_osobe_obveznici_javne_nabave}} ==== Napomena ==== Ako je kupac kod Moj eRačun zatražio da se određena email adresa postavi kao zadana email adresa za zaprimanje eračuna, eračun će se dostaviti isključivo na zadanu email adresu, bez obzira na upis mail adrese u Brix-u prilikom slanja eRačuna. Inače, ako kupac nije zadao mail adresu kod Moj eRačun, eračuni iz prolaze na email koji je upisan kod slanja eRačuna u Brix-u. Kupac se treba javiti tehničkoj podršci Elektronički računi d.o.o. (Moj eRačun) kako bi izmjenili ili brisali zadanu email adresu.