[[hr:brix:start|Početna]] **|** [[hr:brix:Političke stranke]] **|** [[hr:brix:Udruge]] **|** [[hr:brix:members]] ====== Postupak učlanjivanja putem web pristupnice ====== Opisani postupak važi unutar modula //[[hr:brix:politicke_stranke]]// i //[[hr:brix:udruge]]//. Na web stranicama stranke ili udruge moguće je postaviti poveznicu putem koje građani mogu izravno ispuniti online pristupnicu. Postupak učlanjivanja putem online pristupnice je slijedeći: - Osoba upiše svoje podatke u online pristupnicu na web stranicama (po upisu svih obveznih podataka, potencijalni član dobiva status "Upisana pristupnica") - Sustav šalje potencijalnom članu email poruku na email adresu upisanu u online pristupnici. Email poruka sadrži upute i poveznicu koju potencijalni član treba potvrditi čime se sprečavaju "lažni" upisi. - Kada potencijalni član aktivira primljenu poveznicu i time potvrdi da je upravo on upisao svoje podatke i da želi biti član, potencijalni član dobiva status "Ovjerena pristupnica". - Sustav ovlaštenoj osobi nadređene organizacijske jedinice šalje email poruku sa informacijom o novo upisanoj pristupnici. - Ovlaštena osoba treba pregledati podatke te promijeniti status člana u "Član". Sustav tada šalje email poruku o novom članu svim ovlaštenim osobama po vertikali (od predsjednika podružnice do Predsjednika stranke ili udruge. Ukoliko se osobi ne odobrava učlanjenje potrebno je postaviti status "Brisan" te u kartici "Ostalo" pod "Napomena" opisati razlog. U praksi se učestalo događa da građani: * prilikom popunjavanja online pristupnice neispravno upišu svoju email adresu pa nikad ne prime email sa poveznicom za potvrdu upisanih podataka * ne potvrde poveznicu koju prime na email nakon popunjavanja online pristupnice U oba slučaja osoba ima status "Upisana pristupnica". Takve su osobe vidljive u aplikaciji Članovi tako da se u filteru postavi status "Upisana pristupnica". Online pristupnica automatski smješta člana u pripadajuću Podružnicu odnosno Gradsku organizaciju prema upisanom naselju boravka. U slučaju pogrešno odabranog naselja boravka (npr Opatija sa poštanskim brojem 10414 umjesto Opatija sa poštanskim brojem 51410) potencijalni član neće biti vidljiv "pravoj" nadležnoj ovlaštenoj osobi. U takvim slučajevima treba administatoru sustava poslati zahtjev za premještanjem člana. Zahtjev treba sadžavati ime, prezime i OIB osobe te informaciju o ispravnom naselju boravka. Poveznica za online pristupnicu ima slijedeći oblik: https://brix.micro-process.hr/stranke/index/((//// je podatak u kartici ~OSNOVNO~ obrasca [[hr:brix:companies]]))