====== Zahtjevi za podršku ====== Namjenjeno korisnicima usluga tvrtki koje porukama komuniciraju sa svoji komintentima, klijentima ili korisnicima. Npr. računovodstva, softverske tvrtke i sl. ===== Pravila ===== U cilju brzog i učinkovitog rješavanja //Zahtjeva za podršku (ZZP)//, pridržavajte se sljedećih pravila: * Zahtjev treba opisati detaljnim tekstom. * Treba navesti konkretne podatke vezane uz problem. Npr, tvrtku i odjel, naziv partnera, OIB partnera, naziv artikla, broj dokumenta, računovodstveno konto i sl. * Nedovoljno je navesti samo generalni opis problema kao npr. "Ne mogu zaključiti račun". Uz to je trebalo navesti da je račun u pripremi u odjelu XXX tvrtke YYY za kupca ZZZ na iznos QQQ... * U opisu obavezno navedite vrstu i broj dokumenta, pogrešne i točne iznose i sl. Nemojte prilagati sliku sa tim podacima. * Poruke grešaka u Brixu možete metodom "copy/paste" tekstualno prenijeti u opis ZZP-a. * Tekst u Brixu, kao što su npr. poruke grešaka se mogu kopirati i zaljepiti u tekstu zahtjeva za podršku. Tekst poruke u Brixu se kopira brzim dvostrukim klikom na poruku koju se želi kopirati. Nemojte prilagati sliku sa porukom greške. * Osim kada je nužno, nemojte prilagati slike. Ako morate priložiti npr. karticu ili neki izvještaj, onda na slici dokumenta označite što nije dobro i dopišite kakav bi trebao biti ispravan podatak. * U opisu detaljno opišite postupka na način da mi možemo ponoviti postupak i otkriti problem. * Ukoliko je //Zahtjev za podršku (ZZP)// zatvoren a zahtjev nije riješen ili na istu temu želite proširiti tekst zahtjeva, nemojte otvarati novi ZZP nego u postojeći ZZP, u kartici poruka, (kartica sa ikonom kuverte) upišite novu poruku sa detaljnim obrazloženjem proširenje zahtjeva. Obrazac je raspoređen na sljedeće kartice: * [[hr:brix:post_tickets:Osnovno]] * [[hr:brix:post_tickets:msg]] * [[hr:brix:post_tickets:dms]]