====== Prihvaćanje člana koji se upisao putem web stranice stranke (status "Upisana/Ovjerena pristupnica") ====== Odnosi se na [[hr:oblak:stranke-clanovi]] i [[hr:oblak:udruge-clanovi]]. Povremeno je potrebno provjeriti postojanje članova koji imaju status "Upisana pristupnica" ili "Ovjerena pristupnica". Pregled takvi članova se dobiva tako da se u tražilici pod "Status" postavi "Upisana pristupnica" odnosno "Ovjerena pristupnica" i klikne na tipku "Traži". Članovi sa statusom "Upisana pristupnica" su najčešće članovi koji krivo upišu svoju email adresu u online pristupnici. Takvi članovi ne prime povratni link za potvrdu pristupnice. Te članove treba: - kontaktirati telefonom - zamoliti za ispravnu email adresu - ispraviti email adresu u podacima - iz sustava poslati članu email u kojem će između ostaloga biti upisano "Molimo potvrditi pristupnicu na poveznici {link}." Nakon što član potvrdi pristupnicu, moći ćete potvrditi članu status člana.