====== Partneri ====== Dio modula: [[hr:oblak:fiskalni-uredaji]], [[hr:oblak:putni-nalozi]], [[hr:oblak:politicke-stranke]], [[hr:oblak:udruge]], [[hr:oblak:kontrola-pristupa]], [[hr:oblak:prodaja-crm]], [[hr:oblak:web-trgovina]], [[hr:oblak:nadzorne-knjige]], [[hr:oblak:zadaci-tms]]. Partneri su pravne osobe s kojima imate poslovne odnose (kupci, dobavljači ...). ===== Tražilica ===== Tražilica partnera sastoji se od dvije kartice: ==== 1. Traži ==== Pretraživanje partnera moguće je po slijedećim podacima: * **Šifra** - jedinstvena šifra partnera koju ste sami odredili. * **Naziv** - prikazuje sve partnere čiji naziv sadrži upisani pojam. * **Broj pošte** - prikazuje sve partnere čiji broj sjedišta počinje s upisanim pojmom. * **Mjesto** - prikazuje sve partnere čiji naziv sjedišta sadrži upisani pojam. * **Zemlja** - prikazuje partnere iz izabrane zemlje. * **Oznake** - prikazuje partnere koji imaju izabranu oznaku. * **Djelatnost** - prikazuje partnere koji imaju izabranu poslovnu djelatnost. * **Djelatnost udruge** - prikazuje partnere (udruge) koje imaju izabranu djelatnost udruga. Na dnu tražilice nalazi se tipka ****. Klikom na ovu tipku dobit ćete dijalog za upis email poruke koju možete poslati svim izabranim partnerima. ==== 2. Ispisi ==== Kartica sadrži tipku ****. Klikom na tipku otvorit će se dijalog u kojem možete izabrati određenu zemlju iz koje je partner. Ako ništa ne izaberete, dobit ćete PDF dokument sa listom partnera iz svih zemalja. ===== Lista ===== Na listi se prikazuju slijedeći podaci: * **Šifra** * **OIB** * **Partner** - jedinstveni ID pravne osobe. * **Naziv** * **Mjesto** * **Telefon** Označenim partnerima možete poslati email klikom na odgovarajuću tipku na dnu liste. Pričekajte nekoliko sekundi dok se ne otvori dijalog za unos poruke. Upišite poruku i pošaljite ju. U svakom redu liste nalazi se tipka za prikaz informacija, tipka za ispravak podataka i tipka za brisanje partnera. Brisanje neće biti dozvoljeno, ako je partner sudjelovao u bilo kakvim transakcijama. ===== Obrazac ===== Obrazac za unos i održavanje podataka o partnerima podijeljen je na 7 kartica. ==== 1. Osnovno ==== Ovdje se unose osnovni podaci o partneru i pravnoj osobi. Upisuje se slijedeće: * **Šifra** - šifra od najviše 6 znakova koju sami određujete. Fiskalna vaga prepoznaje ovu šifru prilikom unosa za izdavanje R1/R2 računa. Ukoliko koristite fiskalnu vagu, preporučujemo korištenje kratkih slovčanih šifri. Npr za partnera s nazivom "MICRO PROCESS" šifra može biti "MP". Ne smiju se koristiti jednoslovčane šifre jer takve šifre imaju posebno značenje za [[hr:vage:sunmicrofiscal:upotreba_vage:Načini plaćanja|načine plaćanja]] na [[https://www.micro-process.hr/fiskalna-vaga|fiskalnoj vagi]]. * **Zemlja** - izabrati zemlju u kojoj je sjedište partnera. * **Pravna osoba** - upisati naziv pravne osobe. Ako je u sustavu [[hr:oblak:start]] već upisana pravna osoba s takvim nazivom, možete je izabrati iz padajućeg izbornika, a zatim trebate kliknuti na polje 'Puni naziv' kako bi se prikazali svi podaci o toj pravnoj osobi. Dakle, ne morate ih unositi, ali ih možete ispraviti ukoliko su netočni. Ako pravna osoba nije upisana u sustav, onda u ovo polje, umjesto naziva upišite OIB i sami ispunite ostale podatke. * **Naziv** - uobičajeni naziv pravne osobe. * **Puni naziv** - upisati puni naziv pravne osobe. * **Vrsta pravne osobe** - odabrati vrstu pravne osobe. * **1. Ovlaštena osoba** - upisati ime i prezime prve ovlaštene osobe. * **Funkcija** - upisati funkciju prve ovlaštene osobe. * **2. Ovlaštena osoba** - upisati ime i prezime druge ovlaštene osobe. * **Funkcija** - upisati funkciju druge ovlaštene osobe. * **Aktivan** - označiti ako je pravna osoba aktivna (nije brisana iz registra). * **Obračun** - izabrati razdoblje obračuna usluga koje se plaćaju predujmom. Ako se usluge obračunavaju samo po izvršenju, onda ostavite prazno. * **Oznake** - dodijeliti jednu ili više unaprijed definiranih oznaka po kojima možete tražiti pravne osobe (partnere). ==== 2. Adresa ==== Ovdje se upisuje adresa i podaci za kontaktiranje pravne osobe. Upisuje se slijedeće: * **Ulica** - naziv ulice u kojoj se nalazi sjedište partnera. * **Broj** - kućni broj * **Dodatak broju** - dodatak kućnom broju, ako postoji (npr. /1A). * **Naselje** - odabrati naselje u kojem se nalazi sjedište partnera. * **Poštanski broj** - poštanski broj sjedišta. * **Mjesto** - naziv pošte * **Telefon** - telefonski broj partnera (centrale, ako postoji). * **Fax** - broj telefaksa. * **Email** - službena email adresa za komunikaciju s partnerom. * **Web stranica** - adresa (URL) web stranice, ako postoji. Klikom na tipku pored možete otvoriti web stranicu u novoj kartici preglednika. ==== 3. Napomene ==== * **Napomena** - ovdje možete upisivati razne napomene vezane za partnera. Ove napomene su samo za vašu internu upotrebu. ==== 4. Kontakti ==== U ovu karticu je ugrađen pod-sustav za unos kontakt osoba i njihovih podataka. Detalji se nalaze na poveznici [[hr:oblak:crm-kontakti]]. Za svaku kontakt osobu koja je zatražila pristup vašim podacima (cjeniku) možete dati dozvolu pristupa tako da označite polje **Dozvola**. Dozvolu možete bilo kada ukinuti, tako da skinete istu oznaku. ==== 5. Aktivnosti ==== Ova kartica prikazuje svu korespondenciju i ostale aktivnosti koje su vezane za partnera. Tu se nalaze sve poruke koje ste razmjenjivali s kontakt osobama ovog partnera i sve bilješke koje ste napravili u procesu prodaje. Ovdje, također, možete upisivati sve nove poruke koje dobivate ili šaljete partneru. Tu možete vidjeti i poruke koje je generirao sustav kao i sve zahtjeve za pomoć. Više uputa naći ćete na stranicama [[hr:oblak:crm-kor]] i [[hr:oblak:evidencija-usluga]]. ==== 6. Kampanje ==== Ovdje se nalazi lista prodajnih kampanja u kojima je bio ili je trenutno uključen vaš partner. Za korištenje ovih podataka potrebno je uključiti modul [[hr:oblak:prodaja-crm]]. ==== 7. Usluge sa paušalnim obračunom ==== Ovdje možete upisati sve ugovorene usluge koje paušalno obračunavate ovom partneru (klijentu/korisniku). Upisuju se slijedeći podaci: * **Odjel** - izabrati odjel iz kojeg se vade cijene usluga. * **Usluga** - izabrati uslugu iz šifrarnika. * **Količina** - upisati količinu usluge u jedinici mjere iz šifrarnika. Ako je jedinica mjere 'mj' (mjesečno), onda se usluga naplaćuje za svaki započeti mjesec. Ako je jedinica mjere 'dan' onda je cijena izražena po danu i obračunska jedinica je dan (mjesec se razbija na dane). * **Cijena** - upisati cijenu po obračunskoj jedinici izraženu u izabranoj valuti. * **Valuta** - izabrati valutu u kojoj je izražena cijena usluge. * **Početak** - datum početka korištenja usluge. * **Završetak** - datum završetka korištenja usluge. Za korištenje ovih podataka potrebno je uključiti modul [[hr:oblak:evidencija-usluga]].