Sadržaj

Brix | Servis
Izbornik >Dnevno

Radni nalozi

Postoje sljedeće vrste radnih naloga:

Statusi radnih naloga

Radni nalog može biti “U pripremi” ili “Lansiran”. Nakon lansiranja, radni naloga prolazi redom sljedeće faze:

  1. Otvoreno
    • Ovo je prva faza nakon lansiranja. Radni nalog ima broj datum otvaranja.
    • U listi su prikazani u zelenoj boji.
  2. Zatvoreno
    • Radni nalog se zatvara upisom datuma zatvaranja u {Zatvoreno} i klikom na tipku [SPREMI] ili [ZATVORI].
    • Na zatvorenom radnom nalogu nije moguće izdati artikle ili dodati usluge.
    • Zatvoreni radni nalog se može otvoriti brisanjem datum zatvaranja (nakon brisanja datuma treba spremiti radni nalog).
    • Ovisno o vrsti radnog naloga, moguće je:
      • Za radni nalog servisa izdat račun.
      • U primci “sa dorade” ili u primci “iz proizvodnje” povezati se na radni nalog
    • U listi su prikazani u plavoj boji.
  3. Izdan račun
    • Radni nalog je u ovoj fazi kada je po radnom nalogu napravljen račun. primka sa dorade ili primka iz proizvodnje.
    • U listi su prikazani u crnoj boji.

Radne naloge u pripremi se mogu brisati.
Otvoreni radni nalozi se mogu stornirati i u listi se prikazuju u crvenoj boji.

Podaci

Obrazac je podijeljen na sljedeće kartice:

Ispis dokumenta

Iz obrasca radnog naloga moguće je ispisati radni nalog i procjenu.

Kod ispisa radnog naloga i procjene iz radnog naloga cijene se formiraju na sljedeći način:

Ispisi iz liste