Brix | Servis
Izbornik >Dnevno
Radni nalozi
Postoje sljedeće vrste radnih naloga:
Servis - Za servis i popravak uređaja i opreme
Dorada - Dorada opreme, dijelova, sirovina, materijale i sl.
Proizvodnja - Za proizvodnju poluproizvoda i proizvoda iz sirovina i ili drugih proizvoda
-
Statusi radnih naloga
Radni nalog može biti “U pripremi” ili “Lansiran”. Nakon lansiranja, radni naloga prolazi redom sljedeće faze:
Otvoreno
Zatvoreno
Radni nalog se zatvara upisom datuma zatvaranja u {Zatvoreno} i klikom na tipku [SPREMI] ili [ZATVORI].
Na zatvorenom radnom nalogu nije moguće izdati artikle ili dodati usluge.
Zatvoreni radni nalog se može otvoriti brisanjem datum zatvaranja (nakon brisanja datuma treba spremiti radni nalog).
Ovisno o vrsti radnog naloga, moguće je:
U listi su prikazani u plavoj boji.
Izdan račun
Radne naloge u pripremi se mogu brisati.
Otvoreni radni nalozi se mogu stornirati i u listi se prikazuju u crvenoj boji.
Podaci
Obrazac je podijeljen na sljedeće kartice:
-
-
~STAVKE~ - U stavke se NE MOGU upisati artikli koji su pod inventurom.
~DMS~ - Mogućnost dodavanja, pregleda i ažuriranje dokumenata vezanih za radni nalog. Npr. Ispis dijagnostike motora, fotografije stanja uređaja na servisu, preslike dokumenata i sl. Kartica se prikazuje tvrtkama sa pretplatom na modul
Sustav upravljanja dokumentima (DMS).
Ispis dokumenta
Iz obrasca radnog naloga moguće je ispisati radni nalog i procjenu.
Kod ispisa radnog naloga i procjene iz radnog naloga cijene se formiraju na sljedeći način:
Ako je radni nalog otvoren, trenutno važećim cijenama u trentku ispisa procjene.
Ako je radni nalog zatvoren, važećim cjenama na datum zatvaranja radnog naloga.
Ispisi iz liste
Radni nalozi
Pregled utrošenih sati