Korisnički alati

Site alati


Knjigovodstvo i računovodstvo

Knjigovodstveni servisi: Otvaranje novog komitenta (tvrtke)

Nakon dodavanje nove Tvrtke treba napraviti sljedeće:

  1. Provjeriti i dopuniti sve upisane podatke Tvrtke.
  2. Ispraviti podatke automatski otvorenog odjela koji nosi šifru 0. Po potrebi se šifra može promjeniti.
  3. Ukoliko je potrebno dodati nove odjele i njima postaviti sve podatke.
  4. Upisati sve zaposlenike tvrtke. Minimalno je potrebno upisati sve odgovorne osobe tvrtke i sve osobe koji će pristupati Brix-u.
  5. Upisati Mjerne jedinice - Mjerne jedinice robe i usluga koje tvrtka koristi za sirovine, gotove proizvode, sklopove, dugotrajnu imovinu, sitan inventar, hrana i piće te usluge.

Napomene:

  • Ukoliko se za tvrtku vodi računovodstvo, u podacima tvrtke se obavezno moraju upisati {Početak fiskalne godine} i {Početak PDV razdoblja}. Ukoliko ovi datumi nisu upisani, u Ulazni računi, Izvodi banke i Temeljnice nije moguće upisivanje stavaka knjiženja.
hr/brix/knjigovodstvo_i_racunovodstvo/nova_tvrtka.txt · Zadnja izmjena: 18/03/2021 10:40 od Zoran Spoja